کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021
کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021

5 مزیت پی آر پی PRP



می دانید وقتی صحبت از پی آر پی PRP یا پلاسمای غنی از پلاکت می شود ، این همه هیاهو برای چیست؟ پی آر پی PRP، یک درمان تزریقی و زیبایی مناسب برای جوان سازی طبیعی پوست و ترمیم علائم پیری است.
این درمان شامل تزریق مجدد پلاسمای غنی از پلاکت به پوست ، رساندن بسیاری از فاکتورهای رشد است که باعث بهبود واکنش طبیعی بدن می شوند و به شما کمک می کنند جوان سازی کامل داشته باشید.

در اینجا پنج مزیت پی آر پی آورده می شود:


1. این جوان سازی کاملی را فراهم می کند
پی آر پی PRP تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند که باعث ضخیم شدن و سفت شدن پوست نازک می شود ، در نتیجه چین و چروک ها و خطوط ریز را صاف می کند. از آنجا که کلاژن را تقویت می کند ، پس یک درمان عالی برای بهبود بافت و قوام کلی پوست است. این به ویژه برای افرادی که از روزاسه یا آکنه رنج می برند خوب است.


2.پی آر پی PRP مناطق ظریف و دشوار برای دسترسی را درمان می کند
پی آر پی PRP برای درمان نواحی تحت درمان که دسترسی به آن  مشکل است ، مانند ناحیه ظریف زیر چشم که مراجعین اغلب علائم پیری را در ابتدا در آنجا مشاهده می کنند اما از لیزر نمی توان استفاده کرد، مناسب است.


3. این نوع طبیعی تزریقی لوازم آرایشی است
پی آر پی PRP  از عناصر طبیعی خود بدن، بدون افزودن محصولات خارجی استفاده می کند. این روش درمانی با کشیدن یک نمونه کوچک از خون شما انجام می شود ، سپس در دستگاه سانتریفیوژ تقریباً به مدت پنج دقیقه چرخانده می شود تا پلاسما از سایر ذرات خون جدا شود. سپس پلاسمای غنی از پلاکت مجدداً به ناحیه درمان تزریق می شود تا تولید کلاژن و الاستین تحریک شود.


4. ایمن است
از آنجا که پی آر پی PRP از عناصر طبیعی خودی استفاده می کند ، بسیار ایمن است. این یک درمان جدید نیست. مدتهاست که از سال 1970 در سیستم بیمارستانی و پزشکی ورزشی به دلیل خواص درمانی موثر در زخم شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است.


5. نتایج طولانی مدت هستند
رسیدن به نتایج حاصل از پی آر پی PRP بین سه تا چهار هفته طول می کشد اما طولانی مدت است و به طور معمول 12 تا 18 ماه پس از یک دوره اولیه شامل سه درمان ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد