کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021
کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021

مواد تزریقی و فیلرها


 

بوتاکس

روش درمانی برای زیبایی، بدون جراحی بدون نقاهت برای خطوط و چین و چروک ها. معمولاً یک روش سریع و 10 دقیقه ای بدون نیاز به استراحت یا دوره نقاهت است – به همین دلیل معمولاً به روش زمان ناهار نامیده می شود. ممکن است احساس کنید که خطوط متوسط ​​تا شدیدی که در آینه می بینید ، شما را خسته یا پژمرده یا پیرتر از آنچه احساس می کنید ، نشان می دهد. با چند تزریق کوچک بوتاکس به طور مستقیم در عضلاتی که باعث ایجاد اخم و خطوط پیشانی ، پنجه کلاغی و موارد دیگر می شود ، می توانید بدون چین و چروک، ظاهر طبیعی خود را داشته باشید.  در مرکز زیبایی بهشت کلینیک تهران ، تمام آمپول های بوتاکس توسط پزشکان مجرب ما تزریق می شود. موارد قیمت گذاری و مباحث دیگر درمان در طول مشاوره رایگان شما مورد بحث قرار می گیرند. شما می توانید هر 4 تا 6 ماه یکبار بوتاکس را به عنوان یک برنامه درمانی منظم دریافت کنید تا به حفظ ظاهر تازه ، بیدار و بدون چین و چروک و خط خود کمک کند. اگر به بدون چروک بودن به مدت 4 تا 6 ماه و نداشتن دوره نقاهت و نیاز به استراحت از طریق بوتاکس فکر می کنید ، بی درنگ با پزشک پوست و زیبایی ما مشورت کنید. ما افتخار می کنیم که به عنوان یک ارائه دهنده بوتاکس در رتبه برتر شما قرار بگیریم. بوتاکس می تواند بسیار طبیعی در ظاهر و طبیعی در هنگام حالت ها و حرکات صورت به نظر برسد. بسیاری تصور می کنند بوتاکس باعث می شود "منجمد" به نظر برسند. در طول مشاوره می توانید به ما بگویید که می خواهید ظاهرتان چگونه باشد، پزشک پوست به شما کمک می کند تا دوز و روش درمانی مناسب را انتخاب کنید.

 

 

فیلرها

به فیلرها لیفت صورت مایع گفته می شود زیرا غالباً بسیاری از مزایای لیفت صورت را بدون نیاز به دوره نقاهت ارائه می دهد. نتایج در اصل فوری هستند! با پر کردن حجم از دست رفته و خطوط پوست ، ظاهر خود را تازه کرده و پوست صورت را جوان کنید. خطوط لبخند را کم کنید ، لبهای نازک را حجم دهید، چین و چروک های صورت را کاهش دهید ، خطوط ماریونت ، چین و چروک های چانه ، چین های خط اخم را بردارید و ناحیه گونه و گوشه های دهان خود را با ظرافت لیفت کنید و به طور موقت علائم پیری را برعکس کنید. ژوویدرم، بلترو، ریدییس، اسکالپترا و ... درمان های ساده و غیر جراحی برای رفع چین و چروک هستند که بلافاصله خطوط و چین و چروک های ناخواسته شما را با کمترین دوره نقاهت و از کار افتادگی صاف می کنند. شایعترین عارضه جانبی کبودی است. با استفاده از فیلرهای تزریقی ، ما می توانیم بلافاصله خطوط ناخواسته شما را صاف کنیم. به لب ها ، گونه ها یا خطوط فک حجم اضافه کنیم. و حتی بعضی از اسکارهای آکنه را در کمترین زمان پر کنیم. نتایج معمولاً بسته به فیلری که استفاده می شود شش تا دوازده ماه و بیشتر طول دوام خواهد داشت.

با توجه به خصوصیات فردی بیمارانی که مایل به بوتاکس (نوروتوکسین) و فیلر تزریقی هستند ، در هنگام مشاوره رایگان شما در مورد قیمت ها و گزینه های درمانی صحبت می شود.

 

آیا می توان اثر تزریق فیلرها را خنثی کرد؟

اکثریت قریب به اتفاق بیماران استفاده کننده از فیلرها از نتایج خود به وجد می آیند - به ویژه هنگامی که درمان خود را از یک مرکز درمانی بسیار معتبر مانند مرکز زیبایی بهشت کلینیک تهران دریافت می کنند. اما بیماران نادری هستند که ممکن است از نتایج خود ناراضی باشند. در مورد نتایج حاصل از فیلرهای مبتنی بر اسید هیالورونیک ، مانند ژوویدرم، رستیلن، بلترو، ریوانس و ...، نتایج اغلب می تواند کاهش ، تجدید نظر یا کلا محو شود.

این امر با استفاده از محصولی معروف به هیالورونیداز ، آنزیمی تزریقی که مولکول های مبتنی بر اسید هیالورونیک را حل می کند ، محقق می شود. از هیالورونیداز می توان برای حذف جزئی یا کامل فیلرهای مبتنی بر اسید هیالورونیک استفاده کرد. اگر احساس می کنید پف کرده اید ، بیش از حد پر شده اید ، یا به خوبی از زیبایی نتایج خود لذت نمی برید ، روش حل کردن فیلر ممکن است یک راه حل موثر باشد.

اگر از نتیجه فیلر پوستی خود راضی نیستید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم! هر جلسه انجام هیالورونیداز نیاز به مشاوره دارد ، زیرا هر بیمار وضعیتی متفاوت و نتیجه مطلوب منحصر به فردی خواهد داشت. هیالورونیداز می تواند توسط بیماران مراجعه کننده به بهشت کلینیک و همچنین بیمارانی که درمان خود را از کلینیک دیگری دریافت کرده اند ، درخواست کرد.

در طی این جلسه مشاوره ، ما تعیین خواهیم کرد که آیا فیلر شما قابل حذف است و هزینه آن برای حذف آن چقدر است. فیلر می تواند خطرات و هزینه های خاص خود را داشته باشد ، بنابراین بهتر است با یک مشاوره شروع کنید تا جوانب مثبت و منفی وضعیت خود را بسنجید.

 

تزریق اسکالپترا SCULPTRA

اسکالپترا یک فیلر پوستی نیست ، بلکه یک ماده تزریقی است که به طور علمی برای تحریک رشد کلاژن طبیعی با نتایج طولانی تر از دو سال طراحی شده است. فیلرهای پوستی برای کسانی که خواهان رضایت فوری هستند عالی می باشد. بیمارانی که به دنبال اسکالپترا هستند باید کمی صبر و حوصله بیشتری داشته و 6 هفته منتظر نتیجه بمانند و بسته به سن ، ممکن است به چندین جلسه برای نتیجه مطلوب نیاز داشته باشند.  اسکالپترا به جایگزینی کلاژن از دست رفته در روند پیری کمک می کند. فیلرهای پوستی سنتی فقط چروک ها ، خطوط و چین ها را برطرف می کنند. اسکالپترا با تحریک رشد کلاژن طبیعی خودی، برای درمان دلایل پیری صورت ، حجم از دست رفته را دوباره جبران می کند. این نتیجه به طبیعی ترین نتیجه ممکن منجر خواهد شد. بیماران معمولاً مانند 5 سال پیش پس از انجام درمان با اسکالپترا به نظر می رسند.

اسکالپترا زیبایی در کجا استفاده می شود؟

اسکالپترا برای اصلاح چین و چروک های سطحی تا عمیق صورت ، اطراف دهان و بینی ، ناحیه شقیقه ، وسط صورت و پایین صورت استفاده می شود.  اسکالپترا به طور گسترده ای برای زنان در سنین 30 تا 70 سال استفاده می شود.

با درمان پوست با روش تزریق مناسب ، به جای فقط یک بخش، اسکالپترا (پلی ال- لاکتیک اسید تزریقی) در زیر پوست کل صورت شما تزریق می شود. این امر باعث ایجاد کلاژن جدید در طی چندین هفته می شود تا یک پری کاملا طبیعی ایجاد کند.  اسکالپترا به بدن شما کمک می کند کلاژن خود را جوان کند. با استفاده از اسکالپترا انتظار می رود که یک بهبود ظریف و ثابت در خطوط و چین و چروک ها ، و در نتیجه ظاهر جوانتر حاصل شود. همچنین می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از گودی های عمیق برای افراد 30 و 40 ساله استفاده شود.


لیزر موهای زائد

 

 


موی زائد  یکی از آن حقایق ناخوشایندی است که تقریباً هر روز باید با آن روبرو شویم. و اصلاح (یا اپیلاسیون) می تواند به یک وظیفه سیزیفی تبدیل شود: ما سرانجام همه چیز را خوب و صاف می کنیم ، اما تا پایان روز پوست ما خاردار است. این بدان معناست که ما محکوم به شروع دوباره روند کار هستیم. لیزر موهای زائد یک راه حل برای بسیاری از بیمارانی است که پوست صاف می خواهند!

ارائه لیزر موهای زائد در تهران

تراشیدن ممکن است سریعترین روش برای کاهش موهای ناخواسته باشد ، اما به طور کلی اپیلاسیون نتایج نرمتری به همراه دارد. با این حال ، هیچ یک از دو تکنیک در واقع نمی تواند رشد مو را متوقف کند ، که منجر به چرخه معیوب نگهداری مو و شبهای بی شماری جمعه در تعقیب پاهای صاف می شود.

فرقی نمی کند کدام ناحیه از بدن صاف باشد ، تیغ و اپیلاسیون فقط می تواند شما را تا این حد برساند و به مدت طولانی به شما کمک کند. اگر می خواهید پوستی صاف و بدون ماندگاری و تراشیدن دوام داشته باشد ، موهای زائد خود را با لیزر موهای زائد در مرکزپوست و زیبایی بهشت کلینیک تنظیم کنید. بهشت کلینیک نزدیک به دو دهه در لیزر موهای زائد در شهر تهران ، از پرسنل و فناوری برخوردار است تا به شما کمک کند نتایج خوبی کسب کنید ، خواه به دنبال صاف کردن پاها ، زیر بغل ها یا قسمت بیکینی خود باشید. در حقیقت ، حذف کامل موهای بیکینی ، که گاهی اوقات آن را به عنوان یک برزیلی نیز نامیده می شود ، یک درمان بسیار محبوب در کلینیک بهشت است ، که در آن شرایط کلینیک حرفه ای ما به شما کمک می کند تا شما را آرام کند.

 

موهای زائد با لیزر چگونه کار می کند؟

این ممکن است علمی تخیلی به نظر برسد ، اما واقعیت بسیار بیشتری از خیال است که صحبت از درمان های لیزر موهای زائد در مرکز پوست و لیزر بهشت کلینیک است. در این روش از یک پرتوی لیزر استفاده می شود که به زیر پوست نفوذ می کند تا برآمدگی فولیکول مو را تحت تأثیر قرار دهد. این برآمدگی اساساً موتور محرک رشد فولیکول مو است و با آسیب رساندن به برآمدگی ، می توانیم رشد مو را کاهش دهیم. لیزر خود مقدار زیادی انرژی تولید می کند ، اما از آنجا که این انرژی به فولیکول مو هدایت می شود ، معمولاً این روش در مقیاس ناراحتی کم است.

برخی از بیماران احساس حداقل ناراحتی کرده اند که به عنوان احساسی مانند انفجار باند لاستیکی توصیف شده است. خنک کننده خودکار تعبیه شده در لیزر به کاهش این ناراحتی کمک می کند و عوامل بی حسی موضعی نیز برای اطمینان از راحتی شما در دسترس هستند (اگرچه در مشاوره اولیه باید در مورد استفاده از این عوامل صحبت شود). از آنجا که مو به صورت مرحله ای رشد می کند ، ممکن است بین 4-8 جلسه لیزر موهای زائد طول بکشد تا به نتایج مطلوب برسید. همچنین لازم به ذکر است که سیستم لیزر الکس یا الکساندرایت در بهشت کلینیک ه طور مساوی در تمام رنگ موها موثر نیست - موهای سفید ، خاکستری یا بسیار بور ممکن است در دستیابی به نتایج مطلوب مشکل داشته باشند.

قبل از شروع روش ، موهای شما ممکن است به طول چند میلی متر کوتاه شود. این به بهینه سازی کارایی و بهره وری سیستم لیزر کمک می کند.

آیا من کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد در بهشت کلینیک هستم؟

لیزر موهای زائد گزینه جالبی برای کسانی است که می خواهند ریش تراش و کاغذ موم را فرو کنند. گرچه برای بسیاری از بیماران کارساز است ، اما بهترین گزینه برای همه نیست. ما در کاندیداهای لیزر موهای زائد خود به دنبال ویژگی های زیر هستیم:

تمایل به از بین بردن موها

رنگدانه تیره مو

شما تا شش هفته قبل از درمان موم ، برداشتن یا الکترولیز محدود دارید

شما تا شش هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کرده اید

انتظارات واقع بینانه در مورد آنچه لیزر موهای زائد می تواند انجام دهد

با ریزش دائمی مو در منطقه مورد نظر راحت هستید

در طول مشاوره ، در مورد نتایج مورد نظر خود با کارکنان با احتیاط در کلینیک صحبت خواهید کرد. همچنین لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است - این یک عمل سریع نیست. به همین ترتیب ، تأکید بر این نکته مهم است که کارکنان مرکز پوست و لیزر بهشت کلینیک در این روش بسیار آموزش دیده اند. انجام لیزر موهای زائد بدون بهره مندی از پرسنل آموزش دیده می تواند به پوست آسیب برساند (اغلب به صورت سوختگی ناخوشایند).

نتایج لیزر موهای زائد

ممکن است چندین هفته طول بکشد تا نتایج را ببینید ، زیرا موها به صورت مرحله ای رشد می کنند. با این حال ، پس از چندین روش درمانی ، باید متوجه نازک شدن موهای خود در مناطق هدف شوید (البته به ضخامت اولیه مو بستگی دارد). تعداد روشهای درمانی مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب شما نه تنها در خود مو بلکه تا حدودی به پوست نیز بستگی دارد. در واقع ، لیزر موهای زائد در رنگ پوست تا متوسط ​​و رنگدانه های متوسط ​​تا تیره موثر است. همچنین باید تا شش هفته پس از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید خودداری کنید. علاوه بر این ، برای یک یا دو روز پس از درمان ، ممکن است پوست شما مانند آفتاب سوختگی به نظر برسد و احساس شود.

اکثر بیماران برای دستیابی به نتایج مطلوب به چندین روش درمانی برای رسیدگی به موها در مرحله رشد مناسب نیاز دارند. جلسات نگهداری نیز بعداً ممکن است لازم باشد. به طور کلی می توانید این روش های درمانی را به فاصله 4-5 هفته و بسته به سرعت رشد موهای خود تعیین کنید. با این حال ، پس از اتمام این روش ، شما می توانید از پوستی صاف و عمدتا بدون مو لذت ببرید - و می توانید برای مدت زمان طولانی با تیغ و کاغذ موم خداحافظی کنید. این امر به ویژه در مواردی که به نواحی دشوار تراشیده می شوند (به عنوان مثال کمر مو) ، سطح وسیعی (پاها) یا حساسیت ویژه ای دارند (ناحیه بیکینی) بسیار مفید است.

کارشناسان لیزر موهای زائد در مرکز پوست و لیزر بهشت کلینیک بسیار آموزش دیده اند و از سال 1378 موهای زائد را با لیزر انجام می دهند. ما شاهد هستیم که همه مدل ها و دستگاه های جدید می آیند و می روند. ما از سیستم لیزر الکس استفاده می کنیم زیرا کار می کند و از نظر علمی کاملاً مناسب است و پرسنل مجرب ما می دانند چگونه نتایج خوبی کسب کنند. بنابراین اگر به فکر روش لیزر موهای زائد - برای هر قسمت از بدن خود هستید - امروز با مرکز پوست و لیزر بهشت کلینیک تماس بگیرید تا بلافاصله شروع به کار کنید.

درمان ریزش مو با روش PRP


پی آر پی مو



هر فردی آرزو دارد موهای خوبی داشته باشد زیرا باعث زیبایی ظاهر آن می شود. اما همه به اندازه کافی خوش شانس نیستند که موهای خود را به رخ بکشند زیرا بسیاری از آنها باید با مشکل ترسناک ریزش مو مقابله کنند. مشکل ریزش مو به دلایل مختلفی ممکن است ایجاد شود و بهترین راه برای مقابله با آن مراجعه به یک دکتر پوست و مو است که می تواند علت را تعیین کند و همچنین درمان مناسبی را برای خلاص شدن با موفقیت از این مشکل توصیه کند.

مشکلات و راه حل های ریزش مو

آلوپسی یا ریزش مو همانطور که معمولاً شناخته شده است ، وضعیتی است که در آن شروع به ریزش مو از سر یا هر قسمت دیگر از بدن می کنید. این مشکل ریزش مو تا حد زیادی بر شخصیت شما تأثیر می گذارد و باعث می شود در اجتماعات اجتماعی احساس ناراحتی ، ناامنی و بی دست و پا شوید. دلایل مختلفی برای ریزش مو وجود دارد از جمله:

تغییرات هورمونی

بیماری ها

ژن ها

استرس جسمی / احساسی

عفونت روی پوست سر

کم خونی

پروتئین ناکافی

بارداری

شرایط خارجی مانند آلودگی ، نور شدید خورشید و ...

درمان PRP  مو چیست و چگونه کار می کند

وقتی صحبت از درمان های ریزش مو می شود ، درمان با پلاسمای غنی از پلاکت یا پی آر پی PRP به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روش های درمانی محسوب می شود. این روش درمانی در بازسازی موهای از دست رفته موفقیت آمیز بوده است. اولین مرحله از درمان شامل گرفتن نمونه خون از بازوی بیمار است. سپس خون نمونه در سانتریفیوژ قرار می گیرد که مسئول جداسازی پلاکت ها و پلاسما است. سپس از تزریق برای تزریق پلاکت تزریق شده با فاکتورهای رشد در تمام مناطق آسیب دیده پوست سر استفاده می شود. این پلاکت های تزریق شده به تحریک فولیکول های خوابیده مو کمک می کنند که نتیجه آن رشد مو است.

مزایای درمان پی آر پی PRP مو چیست؟

درمان پی آر پی  PRP نه تنها به دلیل موفقیت در هنرش بلکه به دلیل مزایای دیگری مانند:

عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر

این یک روش درمانی غیر جراحی است

زمان نقاهت کمتر از یک ساعت است

در مقایسه با سایر درمان های ریزش مو ، درمان پی آر پی PRP درد کمتری دارد

در مقایسه با کاشت مو ، درمان پی آر پی PRP مقرون به صرفه است

میزان موفقیت در مقایسه با سایر روش های رشد مجدد مو بسیار بیشتر است

مناسب برای افرادی که در مرحله اول ریزش مو قرار دارند

رشد و همچنین حجم مو را تقویت می کند

چه کسی کاندیدای ایده آل برای درمان PRP مو است؟

افرادی که از مشکلات ریزش مو رنج می برند و 18 سال به بالا هستند ، برای این درمان پی آر پی PRP واجد شرایط هستند زیرا در درمان ریزش مو با الگوی مردانه و زنانه مثر است. افراد زیر واجد شرایط درمان نیستند:

زنان حامله

زنان شیرده

افراد سیگاری مزمن

کسانی که از داروهای ضد انعقاد استفاده می کنند

چه نوع نتایجی را از پی آر پی می توان انتظار داشت؟

به طور متوسط ​​، حداقل 4 تا 6 جلسه به درمان پی آر پی نیاز دارید. مشاهده نتایج مثبت را بعد از 2-3 جلسه خود شروع خواهید کرد. نه تنها متوجه کاهش ریزش مو خواهید شد بلکه بین تزریق اول و چهارم ، افزایش تعداد مو را نیز مشاهده خواهید کرد.

متوسط ​​هزینه درمان مو با روش PRP در بهشت کلینیک چقدر است؟

یک جلسه درمان پی آر پی PRP در بهشت کلینیک به طور متوسط ​​می تواند برای هر جلسه معادل 30 دلار هزینه داشته باشد. اما هزینه واقعی به عواملی مانند تجهیزات مورد استفاده ، تجربه متخصص پوست ، تعداد جلسات مورد نیاز ، علت ریزش مو و درمان ناحیه پوست سر بستگی خواهد داشت.

چرا باید پی آر پی را در بهشت کلینیک انتخاب کنیم؟

بهشت کلینیک محلی ایده آل برای انجام درمان رشد مو به روش پی آر پی است زیرا:

پروتکل های استاندارد بالا حفظ می شوند

ارزشهای اخلاقی قوی حفظ می شود

پزشک پوست و مو دارای گواهینامه و باتجربه

تجهیزات به روز

بیشترین رضایتمندی در بین مراجعین

 

چه طور باید شروع کرد؟

برای بهترین درمان ریزش مو در بهشت کلینیک ابتدا جهت هماهنگی جلسه مشاوره با شماره تلفن 44219771-021 تماس بگیرید

 

رشد مجدد مو با روش پی آر پی PRP برای شما یک درمان موثر و ایده آل برای مقابله با مشکلات ریزش مو است. بنابراین پیش بروید و با یک پزشک پوست مو و زیبایی مشورت کنید تا بتوانید موهای خود را به بهترین وضعیت خود برسانید.



تجربه من با بوتاکس

 


 

چند هفته پیش من به غرب تهران رفتم تا از یک کلینیک کاملاً جدید بازدید کنم که از بانک من فاصله بسیار کمی داشت. بهشت کلینیک، که مطب زیبایی دکتر کاظم محقق ، ارائه دهنده بسیاری از خدمات زیبایی می باشد. مشاوره هر دو روش جراحی و غیر جراحی را در کلینیک ارائه می دهند و من به امید اینکه بتوانم خودم درمانی داشته باشم به آنجا رفتم.

مدتی بود می دانستم که می بایست بوتاکس را امتحان کنم. چیزی که قبلاً فکر می کردم این بود که با بوتاکس ممکن است حالتی بسیار مصنوعی و غیر طبیعی برایم ایجاد شود. من پیشانی های پلاستیکی زیادی دیده ام. اما در سال گذشته با خواندن اینکه چطور می توان به طور طبیعی بوتاکس را انجام داد و یافتن کلینیک دکتر محقق، برای انجام این کار تصمیم گرفتم. سپس زمان مناسب برای مشاوره و صحبت بیشتر و انجام کار را هماهنگ کردم

 

کلینیک خودش بسیار دلشنین و مطبوع است و کارکنان همه بسیار دوست داشتنی و مودب هستند. آنها همچنین دارای برند های مختلف بوتاکس و ژل هستند و درمان هایی مانند میکرودرم ابریشن، هایفو، لیزر مو، میکرونیدلینگ، مزوتراپی، پی آر پی، پیرسینگ، پلاسماجت، برداشتن خال و ... را هم ارائه می دهند.

اولین قدم برای من مشاوره ای برای بحث در مورد مناطقی بود که می خواستم درمان کنم و گرفتن اطلاعات مهم درباره خودم و سوابق قبلی پزشکی. در این مرحله آنها در مورد جوانب پزشکی روش با من صحبت نکردند زیرا این کار توسط دکتر انجام می شود. اما واقعاً فرصت خوبی بود که راحت باشم یا سوال بپرسم و کارکنان واقعاً دوست داشتنی بودند. آنها همچنین با من در مورد این واقعیت صحبت کردند که در آنجا فقط از بوتاکس های تایید شده توسط وزارت بهداشت استفاده می کنند که نکته بسیار مهمی است که باید هنگام تحقیق در مورد بوتاکس مورد توجه قرار گیرد.

 

پس از این مستقیما به ملاقات خود دکتر رفتم و در آنجا صحبت کردیم که کدام مناطق را می خواهم درمان کنم. سه منطقه وجود دارد که می توانید با بوتاکس درمان کنید. اینها شامل خطوط پیشانی ، خطوط اخم ( چین های بالای بینی ) و در نهایت پنجه کلاغی های گوشه چشم می شوند. من خطوط پیشانی قابل توجهی داشتم اما یک خط واقعا عمیق عمیق بالای بینی داشتم و این همان خطی بود که من را به ترغیب به بوتاکس می کرد.

من تصمیم گرفتم دو ناحیه را درمان کنم. خطوط پیشانی و خطوط اخم (یا به قول خودشان خطوط گلابلا). دکتر توضیح داد که چون برخی از خطوط من عمیق هستند ، کاملاً از بین نمی روند. به همین دلیل بوتاکس خیلی زودتر انجام می شود تا یک اقدام پیشگیرانه باشد. وی همچنین توضیح داد که آنها نمی توانند بوتاکس را دقیقاً بالای ابرو تزریق کنند ، زیرا این ناحیه قابل درمان نیست ، در غیر این صورت ممکن است با انجام بوتاکس افتادگی ابرو یا مشکلات دیگری ایجاد کند ، بنابراین برخی خطوط باقی می مانند. خود روند کار بسیار سریع است و شامل یک سری تزریق های کوچک در پیشانی شما می شود. این تزریقات احساس خراش کوچک را می دهند و اگرچه بعضی مناطق مانند لبه های پیشانی کمی حساس تر هستند ، اما صادقانه به نظر نمی رسد که کاری دردناک باشد. در حین عمل بوتاکس دکتر از من خواست تا  اخم کنم و ابروهایم را بالا ببرم تا ببیند خطوطم کجاست. در بهشت کلینیک ، همیشه با یک مقدار اولیه بوتاکس شروع می کنند و سپس بررسی می کنند که نتایج در هر فرد چگونه بوده است و اینکه آیا علاوه بر این، به میزان بیشتر بوتاکس یا روش دیگری نیاز دارد یا خیر.

پس از انجام تمام تزریقات بوتاکس از من خواسته شد که حرکات صورت خود را برای مدت 20 دقیقه به صورت خندیدن، اخم کردن و بالا انداختن ابروها ادامه دهم.  به من گفتند که سعی کنم سرم را برای چند ساعت به سمت جلو متمایل نکنم و دراز نکشم و برای 12 ساعت  به پوست آب نزنم و برای 3 روز هم به پیشانی خود دست نزنم. بعد از تزریق بوتاکس روی پیشانی من مقدار کمی قرمزی وجود داشت اما غیر از این هیچ اثر فوری واقعی از بوتاکس وجود ندارد. از آنجا که برای اولین بار بود که بوتاکس می زدم به من گفتند که پیشانی ام روزهای اول احساس سنگینی می کند و اثرات بوتاکس پس از 5 روز شروع شده و تکمیل اثرات پس از 14 روز قابل مشاهده خواهد بود. در اولین معالجه همچنین از شما می خواهند که پس از 14 روز برای بررسی مجدد مراجعه کنید تا ببینند آیا مقدار  تزریق بوتاکس کافی بوده و آیا باز هم نیاز دارید ای خیر.

چند روز اول حس پیشانی ام خیلی عجیب بود. من کاملاً آگاه بودم که نوعی اثر انجماد در پیشانی من اتفاق می افتد و احساس سنگینی می کند. صادقانه می گویم بعد از 5 روز اصلاً مطمئن نبودم و فکر می کردم گرچه خوشحالم که آن را امتحان کرده ام ، اما احتمالاً کاری نیست که دوباره انجامش دهم. فکر می کنم دلیل این امر این بود که حس می کردم پیشانی ام مال من نیست و وقتی سعی کردم اخم میکردم یا ابروهایم را بالا می بردم خیلی عجیب بود. همچنین متوجه افتادن خفیف و بسیار جزئی چشم شدم. این باعث وحشت من شد و من شروع به گریه کردن کردم که ایده بدی بود! این ها کاملا موقتی بودند  و بعد از حدود یک هفته تا 10 روز همه چیز تغییر کرد.

این اثرات شروع به کم شدن کرد و احساس سنگینی از بین رفته بود و پیشانی ام بیشتر به مال خودم شبیه بود. بعلاوه وقتی به آینه نگاه کردم ، اثر صاف شدن آن بسیار محسوس بود. بعد از 14 روز از تأثیر و حالت ظاهری و صورتم بسیار خوشحال شدم. وقتی در پیشانی خود حرکتی بخواهم ایجاد کنم به نظر نمی رسد که بتوانم حالت چهره ای ایجاد کنم اما اگر ابروهایم را بالا بیاورم قسمت میانی نسبت به قسمت بیرونی آن کمی ساکن تر می ماند اما احساس می کنم ابروهای من بالا رفته است ، بنابراین اگر منطقی باشیم کاملا طبیعی است.

دیروز برگشتم و مشورت کردم. باز هم همه بسیار دوست داشتنی بودند و سرعت کارهای کلینیک خیلی بالا بود. دکتر از نتیجه بوتاکس بسیار راضی بود و ما در مورد نگرانی های اولیه من و اینکه چطور الان خیلی خوشحالم صحبت کردیم. ما دیگر هیچ تزریقی را انتخاب نکردیم زیرا هر دو از نتایج بدست آمده راضی بودیم.

 

من خیلی خوشحالم. من احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنم و صادقانه فکر می کنم بوتاکس باعث شده صورت من درخشان تر و صاف تر شود و فکر می کنم خیلی طبیعی هم به نظر برسد ، همچنین ابروهای من کمی بالا رفته که باعث باز شدن چشم های من شده است. مطمئناً این کاری است که ادامه می دهم زیرا باعث خوشحالی من شده است. بوتاکس 4 تا 5 ماه دوام دارد اما برخی از افراد متوجه می شوند که فقط دو بار در سال لازم است این کار را انجام دهند. قطعاً هم به بهشت کلینیک برمی گردم و دوباره تزریقم را آنجا انجام می دهم. آنها واقعاً مرا راحت کردند ، مراقبت من بودند و واقعاً به آنچه می خواستم گوش دادند ، بنابراین، این کلینیک را به شما توصیه کنم.

________________________________________

 

یک سال بعد از بوتاکس

خب یک سال بعد تصمیم گرفتم که به بهشت کلینیک برگردم و بوتاکس خود را دوباره انجام دهم. در حقیقت ، من باید خیلی زودتر می رفتم زیرا بدیهی است که پس از یک سال ، اثرات اصلی بوتاکس کاملا از بین رفته و تمام خطوط من برگشته است. وقتی نوع کاری را که دوست داشتم انجام دادم، احساس اعتماد به نفس بیشتری در من ایجاد شد ، پوست من بهتر به نظر می رسید و بر روی سردردهای میگرنی من که مرتباً ایجاد می شد تاثیر خوبی داشت تا حدی که من به ندرت دچار آن می شوم. این یک امتیاز بزرگ دیگر برای من بود. من فقط به بهشت کلینیک، مرکز زیبایی دکتر کاظم محقق  اعتماد دارم تا بوتاکس خود را انجام دهم.

 

اولین باری که بوتاکس ام را انجام دادم فقط در دو ناحیه انجام شد. خطوط اخم و خطوط نگرانی (خط های افقی)، این بار ترجیح دادم برای سه ناحیه تحت درمان قرار بگیرم که شامل پاکلاغی یا پنجه کلاغی ها (گوشه های چشم)  هم می شود. من هرگز نگران ناحیه پا کلاغی هایم نبودم ، اما مشاور به من توصیه کرد که اگر هر سه ناحیه را درمان کنید ، نتایج طولانی تری خواهید داشت. من هنوز هم می خواستم یک نتیجه نهایی بسیار طبیعی داشته باشم و برخی از حرکات را حفظ کنم.  مشاور هم آن را در لیست خواسته های من قرار داد.

بار دیگر همانطور که قبلاً هم انجام شده بود ، یک سری تزریق های کوچک بوتاکس انجام گردید. بر عکس تصور من اطراف ناحیه چشم نسبت به پیشانی درد بیشتری نداشت حتی می توانم بگویم کمتر هم بود، و البته دردی خفیف، قابل تحمل و سریع، بیشتر شبیه نیش پشه و در حد درد نیشگون ملایم. مجدداً به من توصیه شد که با ایجاد حالت های صورت که البته در هنگام برگشت به خانه بسیار سرگرم کننده بود ، صورت خود را برای ساعت بعدی حرکت دهم.

نتایج مانند قبل 5 روز طول کشید تا اینکه من تفاوت واقعی را دیدم و دو هفته هم طول کشید قبل از اینکه تاثیر کاملش را ببینم. من احساس سنگینی پیشانی را که بعضی می گویند شما فقط اولین بار آن را تجربه می کنید تجربه نکردم ، بنابراین خوب بود.

واقعاً از نتایج خوشحالم. هنوز آثاری از خطوط در پیشانی ام وجود دارد و دلیلش این بود که نمی خواستم مقدار زیادی بوتاکس در پیشانی ام داشته باشم و می خواستم برخی حرکات را حفظ کنم، والبته من از آن راضی هستم. فکر می کنم تزریق بوتاکس در ناحیه سوم باعث شده صورت من کاملا پرتر و در واقع گونه هایم برجسته تر به نظر برسد. این کار دوباره به پوست من آن درخشش دوست داشتنی را بخشیده است و من متوجه شدم سردردهایم نیز فروکش کرده اند. یک اثر جانبی بوتاکس بعد از اینکه برای پای کلاغی هایم انجام شد این است که وقتی لبخند می زنم صورتم عکس العمل متفاوتی نشان می دهد و اکنون با لبخند به جای اینکه مانند گذشته استخوان های گونه کاملاً مشخص داشته باشم ، گونه ای کاملا پر دارم، این نیز به این دلیل است که من کمی وزن اضافه پیدا کرده ام که در صورتم هم  خود را نشان داده است.

برای یک بار دیگر خدمات فوق العاده ای در بهشت کلینیک را تجربه کردم و سرویس بسیار خوبی گرفتم. بعد از اولین جلسه بوتاکس ، آنها از شما می خواهند که برای پیگیری اجباری 2 هفته ای مراجعه کنید اما برای درمان های بعدی این پیگیری اختیاری است. من تصمیم گرفتم جلسه خودم را داشته باشم و از گپ زدن و محیط صمیمانه لذت ببرم.

قطعاً مجددا بوتاکس را تزریق خوام کرد و سعی می کنم هر 6 ماه یک بار آن را انجام دهم و البته فقط در بهشت کلینیک ، مرکز زیبایی دکتر کاظم محقق که توصیه می کنم شما هم برای انجام بوتاکس به آنجا بروید.

این بود تجربه بوتاکس من

تمام درمان ها به من پیشنهاد شده بود اما همه انتخاب ها ، نظرات و مطالب 100٪ از خودم هستند. مقاله من توسط ادمین در وبسایت قرار می گیرد و پاسخ سوالات با هماهنگی من در سایت قرار داده خواهد شد.

 

پنجم مهرماه 1399

شیوا لاری

هزینه پی آر پی

 


درمان با پلاسمای غنی از پلاکت یا پی آر پی PRPدر سالهای اخیر به طور مکرر در اخبار آمده است ومعمولاً در رابطه با درمان هایی که برای ورزشکاران نخبه ای مانند هاینز وارد ، تروی پولامالو ، کوبی برایانت و تایگر وودز ارائه گردیده ، ذکر شده است.

با این حال ، این درمان انقلابی برای رزمندگان آخر هفته و ورزشکاران رقابتی در آموزش نیز در دسترس است. روش های درمانی دیگری برای رویش مجدد مو و کمک به پوست برای بدست آوردن درخشش جوانی ارائه می شود.

این روش درمانی معمولاً شامل جمع آوری نمونه ای از خون بیمار ، آماده سازی آن در دستگاه سانتریفیوژ برای افزایش میزان پلاکت و سپس تزریق مجدد پلاسما به آسیب یا محل درمان دیگر است.

در طی چند روز یا چند هفته ، بیمار علائم کمتری از آسیب را تجربه می کند. به لطف پلاسمای غنی از پلاکت که تزریق شده است ، بدن آنها در واقع برای بهبود خود کار می کند.

بسته به میزان آسیب ، انجام بیش از یک تزریق ممکن است لازم باشد. به طور کلی ، این موارد در طی چند هفته از یکدیگر انجام می شوند. پزشک به شما خواهد گفت که آیا برای رسیدن به اهدافتان ممکن است یک تزریق یا تزریق چندگانه انجام شود.

وقتی افراد فهمیدند پی ار پی درمانی چیست ، سوال بعدی آنها این است: "هزینه یک درمان PRP چقدر است؟" اگرچه قیمت ها بسته به برنامه درمانی خاص شما ممکن است متفاوت باشد ، آنچه در زیر می آید یک نمای کلی است که به شما در تصمیم گیری کمک می کند.


آیا بیمه هزینه PRP درمانی را پوشش می دهد؟

اگرچه ورزشکاران نخبه حداقل در چند دهه گذشته به درمان پی آر پی PRP دسترسی داشته اند ، اما این درمان ها تا همین اواخر در دسترس عموم نبوده است. این بدان معنی است که پی آر پی  PRP درمانی هنوز از نظر اکثر شرکت های بیمه یک روش درمانی تجربی محسوب می شود. در نتیجه ، این روش ها به ندرت تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

با ادامه مطالعات علمی در مورد اثربخشی درمان ، این امر ممکن است تغییر کند. تا آن زمان ، هنوز ارزش دارد که هزینه درمان های پی ار پی را از جیب به دلیل نتایجی که سایر بیماران قبلاً گرفته اند ، پرداخت گردد.

 

هزینه درمان پی آر پی برای آسیب به تاندون یا عضله

از درمان های پی آر پی PRP به طور مکرر برای درمان آسیب های تاندون و عضله استفاده می شود. این شامل اشکال مختلف التهاب تاندینیت مانند آرنج تنیس بازان، تاندونیت آشیل و تاندینوپاتی کشکک در زانوها است. هر کس که یکی از این شرایط را داشته باشد ، می داند که درد طاقت فرسایی با آنها همراه است. وقتی استراحت و درمان های سنتی نتوانند علائم را تسکین دهند ، وقت آن است که چیزی جدید و انقلابی را امتحان کنید.

کشیدگی های عضلانی ، کوفتگی عضلات یا پارگی عضلات نیز با تزریق پی آر پی PRP درمان شده اند. افرادی که با بهبودی از یک آسیب حاد دست و پنجه نرم کرده اند ، به لطف این روش های درمانی می توانند به فعالیت های مورد علاقه خود برگردند.

به طور کلی ، آسیب دیدگی تاندون و عضله به یک تا دو جلسه تزریق نیاز دارد ، به طور معمول هر کدام حدودا معادل 30 تا 50 دلار هزینه دارند.

 

هزینه درمان پی آر پی برای آسیب مفصلی یا آرتروز

با وجودی که پزشکان و بیماران کاملا به اثر تزریق PRP  پی آر پی اعتقاد دارند ، این روش درمانی نمی تواند جایگزین خود غضروف شود یا آسیب مفصل را کاملا ترمیم کند. با این وجود ، ممکن است مفاصل ملتهب با درمان های پی آر پی PRP به طور قابل توجهی از تورم و دردناکی شان کاسته شود.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها تخمین می زنند که تقریباً 23 درصد از مردم ایالات متحده از آرتروز رنج می برند. این افراد در فعالیت ها و حرکات خود محدود هستند و لذت آنها از زندگی به شدت محدود شده است. شواهد اولیه حاکی از آن است که پی آر پی PRP درمانی می تواند تسکین دهنده مورد نیاز باشد.

بیشتر آسیب های مفصلی و بیماران آرتروز به دو تا سه آمپول با هزینه معادل 30 تا 50 دلار نیاز دارند. این تزریقات به طور کلی در فواصل یک یا دو هفته ای انجام می شود.

 

هزینه درمان پی آر پی صورت

PRP  پی آر پی فقط برای ورزشکاران و کسانی که از درد ناشی از آسیب یا آرتروز رنج می برند نیست. این روش در دنیای زیبایی نیز برای خود نامی دست و پا است.

تعداد فزاینده ای از مطب ها و کلینیک های پزشکی PRP صورت را ارائه می دهند. این درمان شامل جمع آوری خون از بازوی مراجع ، پردازش خون از طریق دستگاه سانتریفیوژ و سپس استفاده از یک فرآیند میکرو نیدلینگ برای تزریق پلاسما به پوست صورت است.

پزشک پی آر پی را با استفاده از سوزن های بسیار ظریف به پوست صورت بیمار تزریق می کند. پوست قبل از شروع فرآیند بی حس می شود ، به این معنی که این یک تجربه کم درد است. با این حال ، دو یا سه روز دوره نقاهت لازم است. در طی دو هفته ، بیشتر بیماران متوجه می شوند که پوست آنها درخشان تر ، نسبت به قبل از درمان و سفت و محکم شده است و منافذ پوست آنها نیز کوچکتر گشته.

هزینه پی آر پی صورت معمولاً حدودا معادل 30 تا 50 دلار است.

 

هزینه درمان پی آر پی PRP مو

مردان و زنانی که از ریزش مو رنج می برند ، ممکن است از انجام انجام PRP درمانی بهره مند شوند. این گزینه غیر جراحی نوید بزرگی را برای تحریک رشد مو نشان می دهد.

شواهد اولیه نشان می دهد که تزریق پی آر پی PRP ممکن است برای رشد مجدد مو هنگام کم پشتی مفید باشد. روش درمان ریزش مو تقریباً مشابه روش های استفاده های دیگر از درمان های پی آر پی PRP است. خون از بازوی بیمار گرفته شده و سپس در دستگاه سانتریفیوژ پردازش می شود.

یک تزریق بی حسی انجام می شود تا اعصاب پوست سر به محرک درد پاسخ ندهند. سپس ، پلاسمای غنی از پلاکت مستقیماً به پوست سر که در آن ریزش مو وجود دارد تزریق می شود. از آنجا که از هیچ آرام بخشی عمومی استفاده نمی شود ، بیمار آزاد است بلافاصله پس از عمل به فعالیت های عادی خود برگردد.

بیماران مبتلا به ریزش مو این روش درمانی را هر سه تا چهار ماه یک بار انجام می دهند تا زمانی که احساس کنند رشد موی آنها به اندازه کافی تحریک شده است.

این هزینه بسته به تعداد درمان هایی که بیمار برای انجام آن انجام می دهد ، معمولاً هزینه پی آر پی مو هر جلسه حدودا معادل 30 تا 50 دلار است.


آیا پی آر پی PRP ارزش هزینه کردن را دارد؟

با وجودی که پزشکان هرگز نمی توانند نتیجه هیچ روش پزشکی را تضمین کنند ، اما شواهد نشان می دهد که نتایج پی آر پی PRP درمانی برای تعدادی از آسیب های بافتی و همچنین ریزش مو امیدوار کننده است. حتی ممکن است برای صورت اثرات بسیار جوان کننده ای داشته باشد.

بسیاری از افرادی که تزریق پی آر پی PRP انجام داده اند از آسان بودن عمل و بهبود وضعیت آن تعجب می کنند. گزارش هایی از بیماران وجود دارد که بیماران بعد از درمان می توانند فعالیت های روزمره و ورزش هایی را که به دلیل آسیب دیدگی کنار گذاشته بودند، مجددا  از سر بگیرند.

بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن یا نبودن پی آر پی PRP درمانی برای شرایط شما ، صحبت با پزشک پی آر پی PRP است. همین امروز برای مشاوره در مورد چگونگی تزریق پی آر پی PRP در زندگی شما می توانید یک مشاوره برنامه ریزی کنید.



برداشتن خال، به انگلیسی Mole removal

 

 

در مورد روش کار

پوست و بافت زیرپوستی در معرض انواع خال هایی با اندازه و ویژگی های مختلف در طول زندگی است. اغلب این تغییرات خوش خیم هستند. درمان به خصوصیات آنها بستگی دارد. بعضی از آنها به دلایل زیبایی برداشته می شوند ، به خصوص اگر روی صورت باشد ، در حالی که دیگران نمایانگر گروهی از تومورها هستند که ممکن است به برداشتن جراحی نیاز داشته باشند. اگر یک خال یا سایر ضایعات پوستی در مراحل اولیه برداشته شود ، تمام سلول های سرطانی از بدن خارج می شوند و پس از خارج شدن ، به ندرت دوباره ظاهر می شوند. بیشتر خال ها تشکیلاتی خوش خیم هستند که هیچ خطری برای سلامتی ندارند ، اما برخی هنوز هم نیاز به توجه دارند. این به تغییرات رنگدانه ای مربوط می شود که اندازه ، شکل یا رنگ را تغییر می دهد ، خونریزی ، خارش ، دردناک می شود یا بعد از بیست سالگی رخ می دهد.

در کنار روش جراحی ، روش های جایگزین دیگری برای از بین بردن خال ها و سایر ضایعات خوش خیم در بهشت کلینیک وجود دارد ، مانند: برداشتن با آر اف  و الکترولیز.

در بیشتر موارد برداشتن خال با این روش ها نیازی به بی حسی تزریقی ندارد. این روش شامل استفاده حرارت مستقیم در مقاطع بسیار ظریف است که به خال هدایت می شود تا گرم شود و سپس تخریب گردد. این روش بدون درد است ، بدون نیاز به برش و بخیه روی پوست است. همچنین با از بین بردن خال ها با این روش ها ، احتمال بروز اسکار کمتر است. پس از انجام روش ، در ناحیه ای که قبلاً خال وجود داشت ، پوسته ایجاد می شود. پوسته معمولاً حدود دو هفته حفظ می شود و سپس می افتد. شایان ذکر است که در طول انجام روش ، پوست کاملاً در سطح میکروسکوپی برداشته می شود و امکان ارسال بافت برای پاتولوژیست برای تجزیه و تحلیل برای تشخیص قطعی وجود ندارد.

آر اف با کمک بی حسی موضعی ، که زیر ضایعه تزریق می شود ، خال روی پوست را از بین می برد. بلافاصله پس از درمان ، زخم در محل برداشتن ضایعه ظاهر می شود که خونریزی ندارد و همان اندازه توده برداشته شده است. پوسته ایجاد می شود و بعد از 7-10 روز لایه تازه ای از پوست وجود دارد. پس از برداشتن خال با این روش ، می توان نمونه را برای هیستوپاتولوژی جهت بررسی فرستاد ، جایی که تعیین می کند که آیا خال خوش خیم است

.

آیا من کاندید مناسبی هستم؟

برداشتن خال ها در صورت آسیب فیزیکی و در مواردی که خال رشد ، تغییر رنگ ، خارش ، جوانه زدن در لبه ها و خونریزی دارد یا بزرگتر از یک سانتی متر است، توصیه می شود. این پارامترها در صورتی که برای خال اتفاق بیوفتد ، همیشه باید برای معاینه به پزشک مراجعه کنید. به طور خاص ، به خال هایی از بدن خود توجه کنید که در مکان های برجسته و مستعد آسیب دیدگی مانند چین و چروک های بدن ، محل فشار لباس و مواردی از این دست هستند

.

چگونه آماده شوید؟

در روز عمل استفاده از ژل های حمام که اثر روغنی روی پوست دارند مجاز نیست ، اما صابون یا ژل مانعی ندارد. پوست نباید مرطوب شود. تمام اطلاعات لازم در طی مشورت با پزشک ما به شما داده خواهد شد. یک هفته قبل و بعد از جراحی از مصرف داروهایی که غلظت خون را کاهش می دهند خودداری کنید (با پزشک عمومی خود مشورت کنید).

در بهشت کلینیک خال ها به کمک لوپ بررسی می شوند. لوپ دستگاهی است که با استفاده از ذره بین بزرگ ، ناحیه خاصی از پوست انسان را چند برابر می کند و باعث ایجاد تمایز بین ضایعات خوش خیم و بدخیم پوست می شود. همچنین ، به تشخیص نوع تغییر و تعیین زمان حذف یک تغییر خاص کمک می کند. در صورت مشاهده تغییر در خال ها ، از نظر ظاهر عدم تقارن ، بی نظمی لبه ها ، تغییر رنگ یا افزایش قطر خال ، در صورت خونریزی یا خارش ، حتماً با یک پزشک پوست مشورت کنید. معاینه خال یک بار در سال و در افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند توصیه می شود

.

در طول روش

در بهشت کلینیک خال و سایر ضایعات پوستی با روش های مختلف برداشته می شوند. در طول درمان ، توجه به محل بسیار مهم است ، همچنین توجه به ظاهر صورت بیمار پس از از بین بردن ضایعات پوستی (زیبایی شناختی) ، و همچنین دانش ویژگی های آناتومیکی مناطق مختلف ، دانش روش های مختلف جراحی و غیره  مهم می باشد. برخی از ساختارهای صورت مانند بینی ، پلک ها ، لب های بالا و پایین ، پیشانی و چانه نیاز به درمان خاص خود دارند. این فقط توجه به محل نیست که از اهمیت بیشتری برخوردار است بلکه سایر ویژگی های آن از جمله ضخامت پوست ، رنگ ، کشش پوست ، تعداد موها و خطوط آناتومیک طبیعی صورت مهم است. بنابراین بسیار مهم است که برداشتن خال توسط یک فرد واجد شرایط انجام شود زیرا در ضایعات پوستی یا خال هایی که برداشته می شوند احتمال جای زخم و ایجاد رنگدانه وجود دارد که بعداً برطرف کردنشان مشکل است.

خال باید به طور کامل برداشته شود ، این بدان معنی است که قسمت سطحی و بخشی که زیر پوست است کامل برداشت گردد.

 

زمان بهبودی

بهبود بعد از عمل حدود هفت روز طول می کشد و تا زمانی که پزشک توصیه می کند باید کرم ها ترمیم کننده در محل قبلی خال استعمال گردد که آن هم در مرکز ما موجود است.