کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021
کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021

مواد تزریقی و فیلرها


 

بوتاکس

روش درمانی برای زیبایی، بدون جراحی بدون نقاهت برای خطوط و چین و چروک ها. معمولاً یک روش سریع و 10 دقیقه ای بدون نیاز به استراحت یا دوره نقاهت است – به همین دلیل معمولاً به روش زمان ناهار نامیده می شود. ممکن است احساس کنید که خطوط متوسط ​​تا شدیدی که در آینه می بینید ، شما را خسته یا پژمرده یا پیرتر از آنچه احساس می کنید ، نشان می دهد. با چند تزریق کوچک بوتاکس به طور مستقیم در عضلاتی که باعث ایجاد اخم و خطوط پیشانی ، پنجه کلاغی و موارد دیگر می شود ، می توانید بدون چین و چروک، ظاهر طبیعی خود را داشته باشید.  در مرکز زیبایی بهشت کلینیک تهران ، تمام آمپول های بوتاکس توسط پزشکان مجرب ما تزریق می شود. موارد قیمت گذاری و مباحث دیگر درمان در طول مشاوره رایگان شما مورد بحث قرار می گیرند. شما می توانید هر 4 تا 6 ماه یکبار بوتاکس را به عنوان یک برنامه درمانی منظم دریافت کنید تا به حفظ ظاهر تازه ، بیدار و بدون چین و چروک و خط خود کمک کند. اگر به بدون چروک بودن به مدت 4 تا 6 ماه و نداشتن دوره نقاهت و نیاز به استراحت از طریق بوتاکس فکر می کنید ، بی درنگ با پزشک پوست و زیبایی ما مشورت کنید. ما افتخار می کنیم که به عنوان یک ارائه دهنده بوتاکس در رتبه برتر شما قرار بگیریم. بوتاکس می تواند بسیار طبیعی در ظاهر و طبیعی در هنگام حالت ها و حرکات صورت به نظر برسد. بسیاری تصور می کنند بوتاکس باعث می شود "منجمد" به نظر برسند. در طول مشاوره می توانید به ما بگویید که می خواهید ظاهرتان چگونه باشد، پزشک پوست به شما کمک می کند تا دوز و روش درمانی مناسب را انتخاب کنید.

 

 

فیلرها

به فیلرها لیفت صورت مایع گفته می شود زیرا غالباً بسیاری از مزایای لیفت صورت را بدون نیاز به دوره نقاهت ارائه می دهد. نتایج در اصل فوری هستند! با پر کردن حجم از دست رفته و خطوط پوست ، ظاهر خود را تازه کرده و پوست صورت را جوان کنید. خطوط لبخند را کم کنید ، لبهای نازک را حجم دهید، چین و چروک های صورت را کاهش دهید ، خطوط ماریونت ، چین و چروک های چانه ، چین های خط اخم را بردارید و ناحیه گونه و گوشه های دهان خود را با ظرافت لیفت کنید و به طور موقت علائم پیری را برعکس کنید. ژوویدرم، بلترو، ریدییس، اسکالپترا و ... درمان های ساده و غیر جراحی برای رفع چین و چروک هستند که بلافاصله خطوط و چین و چروک های ناخواسته شما را با کمترین دوره نقاهت و از کار افتادگی صاف می کنند. شایعترین عارضه جانبی کبودی است. با استفاده از فیلرهای تزریقی ، ما می توانیم بلافاصله خطوط ناخواسته شما را صاف کنیم. به لب ها ، گونه ها یا خطوط فک حجم اضافه کنیم. و حتی بعضی از اسکارهای آکنه را در کمترین زمان پر کنیم. نتایج معمولاً بسته به فیلری که استفاده می شود شش تا دوازده ماه و بیشتر طول دوام خواهد داشت.

با توجه به خصوصیات فردی بیمارانی که مایل به بوتاکس (نوروتوکسین) و فیلر تزریقی هستند ، در هنگام مشاوره رایگان شما در مورد قیمت ها و گزینه های درمانی صحبت می شود.

 

آیا می توان اثر تزریق فیلرها را خنثی کرد؟

اکثریت قریب به اتفاق بیماران استفاده کننده از فیلرها از نتایج خود به وجد می آیند - به ویژه هنگامی که درمان خود را از یک مرکز درمانی بسیار معتبر مانند مرکز زیبایی بهشت کلینیک تهران دریافت می کنند. اما بیماران نادری هستند که ممکن است از نتایج خود ناراضی باشند. در مورد نتایج حاصل از فیلرهای مبتنی بر اسید هیالورونیک ، مانند ژوویدرم، رستیلن، بلترو، ریوانس و ...، نتایج اغلب می تواند کاهش ، تجدید نظر یا کلا محو شود.

این امر با استفاده از محصولی معروف به هیالورونیداز ، آنزیمی تزریقی که مولکول های مبتنی بر اسید هیالورونیک را حل می کند ، محقق می شود. از هیالورونیداز می توان برای حذف جزئی یا کامل فیلرهای مبتنی بر اسید هیالورونیک استفاده کرد. اگر احساس می کنید پف کرده اید ، بیش از حد پر شده اید ، یا به خوبی از زیبایی نتایج خود لذت نمی برید ، روش حل کردن فیلر ممکن است یک راه حل موثر باشد.

اگر از نتیجه فیلر پوستی خود راضی نیستید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم! هر جلسه انجام هیالورونیداز نیاز به مشاوره دارد ، زیرا هر بیمار وضعیتی متفاوت و نتیجه مطلوب منحصر به فردی خواهد داشت. هیالورونیداز می تواند توسط بیماران مراجعه کننده به بهشت کلینیک و همچنین بیمارانی که درمان خود را از کلینیک دیگری دریافت کرده اند ، درخواست کرد.

در طی این جلسه مشاوره ، ما تعیین خواهیم کرد که آیا فیلر شما قابل حذف است و هزینه آن برای حذف آن چقدر است. فیلر می تواند خطرات و هزینه های خاص خود را داشته باشد ، بنابراین بهتر است با یک مشاوره شروع کنید تا جوانب مثبت و منفی وضعیت خود را بسنجید.

 

تزریق اسکالپترا SCULPTRA

اسکالپترا یک فیلر پوستی نیست ، بلکه یک ماده تزریقی است که به طور علمی برای تحریک رشد کلاژن طبیعی با نتایج طولانی تر از دو سال طراحی شده است. فیلرهای پوستی برای کسانی که خواهان رضایت فوری هستند عالی می باشد. بیمارانی که به دنبال اسکالپترا هستند باید کمی صبر و حوصله بیشتری داشته و 6 هفته منتظر نتیجه بمانند و بسته به سن ، ممکن است به چندین جلسه برای نتیجه مطلوب نیاز داشته باشند.  اسکالپترا به جایگزینی کلاژن از دست رفته در روند پیری کمک می کند. فیلرهای پوستی سنتی فقط چروک ها ، خطوط و چین ها را برطرف می کنند. اسکالپترا با تحریک رشد کلاژن طبیعی خودی، برای درمان دلایل پیری صورت ، حجم از دست رفته را دوباره جبران می کند. این نتیجه به طبیعی ترین نتیجه ممکن منجر خواهد شد. بیماران معمولاً مانند 5 سال پیش پس از انجام درمان با اسکالپترا به نظر می رسند.

اسکالپترا زیبایی در کجا استفاده می شود؟

اسکالپترا برای اصلاح چین و چروک های سطحی تا عمیق صورت ، اطراف دهان و بینی ، ناحیه شقیقه ، وسط صورت و پایین صورت استفاده می شود.  اسکالپترا به طور گسترده ای برای زنان در سنین 30 تا 70 سال استفاده می شود.

با درمان پوست با روش تزریق مناسب ، به جای فقط یک بخش، اسکالپترا (پلی ال- لاکتیک اسید تزریقی) در زیر پوست کل صورت شما تزریق می شود. این امر باعث ایجاد کلاژن جدید در طی چندین هفته می شود تا یک پری کاملا طبیعی ایجاد کند.  اسکالپترا به بدن شما کمک می کند کلاژن خود را جوان کند. با استفاده از اسکالپترا انتظار می رود که یک بهبود ظریف و ثابت در خطوط و چین و چروک ها ، و در نتیجه ظاهر جوانتر حاصل شود. همچنین می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از گودی های عمیق برای افراد 30 و 40 ساله استفاده شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد