کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021
کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021

مزوتراپی


 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش درمانی زیبایی است که از طریق نفوذ مواد مختلف فعال برای تحریک پوستی سفت و کشدار ، بازسازی سلول را تحریک می کند. می توان آن را روی صورت انجام داد تا به آن حالت جوانتری ببخشد ، یا در نواحی مختلف بدن برای شکل دادن و شکل دادن به شکل بدن انجام شود. معمولاً در درمان مزوتراپی از مواد فعال مانند اسید هیالورونیک ، پلاسمای غنی از پلاکت و ویتامین های مختلف استفاده می شود که با استفاده از سوزن های بسیار ظریف به ناحیه تزریق می شوند تا تحت درمان قرار گیرند. این روش با استفاده از بی حس کننده موضعی انجام می شود.

 

مزوتراپی چرا انجام می شود؟

 

مزوتراپی یک روش درمانی موثر برای صورت و بدن است و برای موارد زیر استفاده می شود:

سلولیت

آویزان شدن پوست

ترک های پوست یا استرچ مارک

جای زخم

آکنه

کاهش چربی.

این روش شامل چه مواردی است؟

روش مزوتراپی شامل یک فرایند دوگانه برای تقویت تحریک سلولی است: تزریق کوچکی که انجام می شود سلول ها را فعال می کند و باعث می شود آنها بیشتر پذیرای ویتامین ها و موادی باشند که متعاقباً برای تغذیه و آبرسانی به آنها تزریق می شود. این روش درمانی به صورت سرپایی انجام می شود و بدون درد است. این نتیجه بسیار رضایت بخشی است ، زیرا فقط با چند تزریق کوچک ، می تواند به تغییرات قابل توجهی در وضعیت پوست شما برسد.

برای تکمیل درمان معمولاً از هفت تا دوازده جلسه 10 تا 30 دقیقه ای طول می کشد ، بسته به ویژگی های فردی هر فرد و منطقه ای که باید درمان شود. بنابراین ، کل درمان مزوتراپی طی دو یا سه هفته انجام می شود.

 

آماده شدن برای مزوتراپی

آماده سازی خاصی برای درمان مزوتراپی لازم نیست. قبل از هر جلسه ، متخصص ناحیه ای را برای درمان شناسایی می کند و سپس منطقه را با الکل ضد عفونی کننده تمیز می کند.

اگرچه روش درمانی خطرناکی نیست ، اما مزوتراپی برای افرادی که دارای آلرژی ، بیماری های پوستی ، بیماری های عفونی ، سرطان یا مشکلات لخته شدن هستند ، مشخص نیست.

مراقبت های بعد از درمان

این یک درمان سرپایی است و زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. بعد از هر جلسه مزوتراپی می توانید فعالیت عادی خود را از سر بگیرید. بسته به اهداف درمان ، متخصص ممکن است رژیم غذایی ویژه یا فعالیت بدنی را برای بهینه سازی نتایج توصیه کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد