کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021
کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021

پلاسما جت

 

 
 

 

پلاسمای جریان مستقیم برای جوان سازی پوست

درمان با لیفت جدید جت پلاسما یک اثر سفت کننده پوست ایجاد می کند ، در حالی که طولانی مدت باعث بهبود چشمگیر خطوط و چین و چروک می شود و بدون جراحی به نتایج خوبی می رسد. انرژی پلاسما آخرین نوآوری است که به افراد کمک می کند سالها جوانتر به نظر برسند و می تواند در چندین قسمت از جمله دور چشم برای بلفاروپلاستی غیر جراحی استفاده شود.

 

لیفت با روش پلاسما جت چیست؟

پلاسما جت فن آوری نسل بعدی برای سفت شدن پوست ، تولید کلاژن ، کاهش چین و چروک و بهبود قابلیت ارتجاعی است - به ویژه در مناطقی که قبلا گزینه های غیرجراحی موثر در دسترس نبود. جت پلاسما لیفت تنها دستگاه پزشکی پلاسما با جریان مستقیم در بازار است و از آن برای انواع درمان های پوستی استفاده می شود. انرژی ایمن ، موثر و سازگار پلاسما گرما تولید می کند ، پوست را گرم می کند و طیف وسیعی از اثرات مطلوب را ایجاد می کند. لیفت جت پلاسما به ویژه در "لیفت کردن" افتادگی پلک های فوقانی موثر است. پوست اطراف چشم بسیار نازک است و سرعت انعطاف پذیری را نسبت به بقیه صورت از دست می دهد. علاوه بر این ، همین فناوری به طور موثری علائم کشیدگی ، ضایعات پوستی ، جای زخم ، خال ، فیبروما ، رنگدانه ها و رگ های ملتحمه را درمان می کند.

 

برخی از مزایای جت پلاسما نسبت به سایر درمان های پلاسما عبارتند از:

 ایمنی

هیچ کربنی نمی سوزد - فناوری بعدی پلاسما "سوختن" سطح پوست را از بین می برد. برخلاف سایر قلم ها ، این روش درمانی می تواند بدون تماس پوست از طریق اپیدرم عبور کند.

 تنها وسیله ای برای افزودن انرژی جریان میکرو برای تقویت بیشتر جوانسازی و لیفت پوست.

 الکتروفرز - این توانایی را دارد که موضوعات را به عمق درم فشار دهد تا اثر چشمگیرتری داشته باشد.

 جریان مستقیم - بر خلاف قلم های پلاسمای مجهز به باتری که جریان متناوب دارند و کنترل نمی شوند ، می توان از طریق یک منبع تغذیه قابل اطمینان و قابل اعتماد از طریق غشای سلول عبور داد.

بدون نقاهت. جت پلاسما دارای نکات نقره ای و طلایی است که می تواند برای سفت شدن پوست بدون درد و بدون کرم بیهوشی تا بلفاروپلاستی کامل بدون جراحی با کرم بی حسی موضعی و ناراحتی خفیف مورد استفاده قرار گیرد.

 

آیا من کاندید هستم؟

کاندیداهای جت پلاسما لیفت بیمارانی هستند که مایل به بهبود آکنه ، چین و چروک ، رنگدانه یا خاصیت ارتجاعی پوست خود هستند. لیفت پلاسما جت با داشتن تنوع سر اپلیکاتور ، تقریباً در هر نقطه از بدن می تواند روی پوست استفاده شود ، اما قسمت جالب آن این است که می توان از آن در ناحیه اطراف چشم به ویژه افتادگی پلک های فوقانی استفاده کرد.

اگر یکی از موارد زیر را داشته باشید کاندید جفت پلاسما نیستید:

ضربان سازها ، سیستم نظارت بر ECG هولتر یا سایر دستگاه های الکتریکی کاشته شده

صرع

بارداری یا شیردهی

ایمپلنت های فلزی در ناحیه تحت درمان

بیماری های پوستی ، التهابات پوستی

بیماری التهابی حاد

بیماری انکولوژیک

آلرژی به بی حس کننده های موضعی

آلرژی به ضد عفونی کننده ها

 

درمان معمول چگونه است؟

پس از استفاده از کرم بی حسی موضعی در ناحیه درمان ، بیمار احساس گرما از انرژی پلاسما را تجربه می کند ، اما بسیار قابل تحمل است. این انرژی باعث انقباض پوست شل ، تولید کلاژن و الاستین می شود و به طور کلی اثر جوان سازی دارد. مجموعه ای از فرآیندهای فیزیولوژیکی رخ می دهد که منجر به سفت شدن غشای سلول می شود. انقباض پوست بلافاصله با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. این روش درمانی شامل هیچ گونه برش ، تزریق ، سوزش یا برداشتن پوست یا بافت نمی شود. به ویژه در کار در مناطق کوچکی از پوست با انحراف زیاد مانند چشم های بالا و پایین ، چین و چروک های بالای دهان ، چین و چروک روی چانه ، خطوط لبخند ، خط اخم و نواحی گردن بسیار خوب است.

بیشتر درمان های جت پلاسما بین 20 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. این بستگی به اندازه و تعداد مناطق درمان بسیار متفاوت است. در حین عمل از کرم بی حسی موضعی استفاده می شود بنابراین درد ناشی از درمان باید کم باشد. روند بهبود می تواند باعث ایجاد برخی از ناراحتی های خفیف شود اما می توان بدون درد از درد برای تسکین درد استفاده کرد.

 

 

چه نتایجی را مشاهده خواهم کرد؟ *

درمان جت پلاسما باعث انقباض فوری فیبرهای پوستی می شود و این روند از 2-4 هفته اول تا 3 ماه ادامه دارد. تأثیر این درمان به طور مستقیم با ژنتیک فردی ، سلامت پوست و تعداد درمان ها ارتباط دارد. اگر به درستی انجام شود ، اثرات آن می تواند 2-5 سال طول بکشد. شما به اندازه طبیعی پیر می شوید و به عنوان بخشی از روند پیری پوست شما همچنان شل و شل می شود. در مورد نگهداری در آینده ناحیه تحت درمان باید با کارشناسان مدیریت پوست ما صحبت شود ... زیرا پوست همه متفاوت است.

 

آیا نیاز به استراحت دارد؟

برای نکات نقره ای ، هیچ عارضه جانبی یا خرابی وجود ندارد. برای نکات طلا ، در صورت افزودن ، تورم خفیفی برای تقریباً دو تا چهار روز پس از درمان وجود دارد که می تواند به اندازه کافی قابل توجه باشد تا بتواند ضعف اجتماعی را تأمین کند. پوسته پوسته شدن و تغییر رنگ ممکن است به مدت 3-5 روز وجود داشته باشد. این می تواند بعد از 24 ساعت با آرایش پوشانده شود. پس از آن حداقل ناراحتی وجود دارد ، اما قابل توجه نیست. احساس آفتاب سوختگی خفیف دارد. انقباض پوست 1-6 هفته پس از درمان طول می کشد و با گذشت زمان شاهد سفت شدن و بهبود پوست خواهید بود.

لازم است که همه بیماران احتمالی ما قبل از تعیین وقت برای این روش ، یک مشاوره حضوری داشته باشند. در طول مشاوره ، ما در مورد زمینه های مورد علاقه شما بحث و تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و در مورد طیف وسیعی از گزینه های درمانی موجود بحث خواهیم کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد