کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021
کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021

لیزر موهای زائد

 

 


موی زائد  یکی از آن حقایق ناخوشایندی است که تقریباً هر روز باید با آن روبرو شویم. و اصلاح (یا اپیلاسیون) می تواند به یک وظیفه سیزیفی تبدیل شود: ما سرانجام همه چیز را خوب و صاف می کنیم ، اما تا پایان روز پوست ما خاردار است. این بدان معناست که ما محکوم به شروع دوباره روند کار هستیم. لیزر موهای زائد یک راه حل برای بسیاری از بیمارانی است که پوست صاف می خواهند!

ارائه لیزر موهای زائد در تهران

تراشیدن ممکن است سریعترین روش برای کاهش موهای ناخواسته باشد ، اما به طور کلی اپیلاسیون نتایج نرمتری به همراه دارد. با این حال ، هیچ یک از دو تکنیک در واقع نمی تواند رشد مو را متوقف کند ، که منجر به چرخه معیوب نگهداری مو و شبهای بی شماری جمعه در تعقیب پاهای صاف می شود.

فرقی نمی کند کدام ناحیه از بدن صاف باشد ، تیغ و اپیلاسیون فقط می تواند شما را تا این حد برساند و به مدت طولانی به شما کمک کند. اگر می خواهید پوستی صاف و بدون ماندگاری و تراشیدن دوام داشته باشد ، موهای زائد خود را با لیزر موهای زائد در مرکزپوست و زیبایی بهشت کلینیک تنظیم کنید. بهشت کلینیک نزدیک به دو دهه در لیزر موهای زائد در شهر تهران ، از پرسنل و فناوری برخوردار است تا به شما کمک کند نتایج خوبی کسب کنید ، خواه به دنبال صاف کردن پاها ، زیر بغل ها یا قسمت بیکینی خود باشید. در حقیقت ، حذف کامل موهای بیکینی ، که گاهی اوقات آن را به عنوان یک برزیلی نیز نامیده می شود ، یک درمان بسیار محبوب در کلینیک بهشت است ، که در آن شرایط کلینیک حرفه ای ما به شما کمک می کند تا شما را آرام کند.

 

موهای زائد با لیزر چگونه کار می کند؟

این ممکن است علمی تخیلی به نظر برسد ، اما واقعیت بسیار بیشتری از خیال است که صحبت از درمان های لیزر موهای زائد در مرکز پوست و لیزر بهشت کلینیک است. در این روش از یک پرتوی لیزر استفاده می شود که به زیر پوست نفوذ می کند تا برآمدگی فولیکول مو را تحت تأثیر قرار دهد. این برآمدگی اساساً موتور محرک رشد فولیکول مو است و با آسیب رساندن به برآمدگی ، می توانیم رشد مو را کاهش دهیم. لیزر خود مقدار زیادی انرژی تولید می کند ، اما از آنجا که این انرژی به فولیکول مو هدایت می شود ، معمولاً این روش در مقیاس ناراحتی کم است.

برخی از بیماران احساس حداقل ناراحتی کرده اند که به عنوان احساسی مانند انفجار باند لاستیکی توصیف شده است. خنک کننده خودکار تعبیه شده در لیزر به کاهش این ناراحتی کمک می کند و عوامل بی حسی موضعی نیز برای اطمینان از راحتی شما در دسترس هستند (اگرچه در مشاوره اولیه باید در مورد استفاده از این عوامل صحبت شود). از آنجا که مو به صورت مرحله ای رشد می کند ، ممکن است بین 4-8 جلسه لیزر موهای زائد طول بکشد تا به نتایج مطلوب برسید. همچنین لازم به ذکر است که سیستم لیزر الکس یا الکساندرایت در بهشت کلینیک ه طور مساوی در تمام رنگ موها موثر نیست - موهای سفید ، خاکستری یا بسیار بور ممکن است در دستیابی به نتایج مطلوب مشکل داشته باشند.

قبل از شروع روش ، موهای شما ممکن است به طول چند میلی متر کوتاه شود. این به بهینه سازی کارایی و بهره وری سیستم لیزر کمک می کند.

آیا من کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد در بهشت کلینیک هستم؟

لیزر موهای زائد گزینه جالبی برای کسانی است که می خواهند ریش تراش و کاغذ موم را فرو کنند. گرچه برای بسیاری از بیماران کارساز است ، اما بهترین گزینه برای همه نیست. ما در کاندیداهای لیزر موهای زائد خود به دنبال ویژگی های زیر هستیم:

تمایل به از بین بردن موها

رنگدانه تیره مو

شما تا شش هفته قبل از درمان موم ، برداشتن یا الکترولیز محدود دارید

شما تا شش هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کرده اید

انتظارات واقع بینانه در مورد آنچه لیزر موهای زائد می تواند انجام دهد

با ریزش دائمی مو در منطقه مورد نظر راحت هستید

در طول مشاوره ، در مورد نتایج مورد نظر خود با کارکنان با احتیاط در کلینیک صحبت خواهید کرد. همچنین لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است - این یک عمل سریع نیست. به همین ترتیب ، تأکید بر این نکته مهم است که کارکنان مرکز پوست و لیزر بهشت کلینیک در این روش بسیار آموزش دیده اند. انجام لیزر موهای زائد بدون بهره مندی از پرسنل آموزش دیده می تواند به پوست آسیب برساند (اغلب به صورت سوختگی ناخوشایند).

نتایج لیزر موهای زائد

ممکن است چندین هفته طول بکشد تا نتایج را ببینید ، زیرا موها به صورت مرحله ای رشد می کنند. با این حال ، پس از چندین روش درمانی ، باید متوجه نازک شدن موهای خود در مناطق هدف شوید (البته به ضخامت اولیه مو بستگی دارد). تعداد روشهای درمانی مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب شما نه تنها در خود مو بلکه تا حدودی به پوست نیز بستگی دارد. در واقع ، لیزر موهای زائد در رنگ پوست تا متوسط ​​و رنگدانه های متوسط ​​تا تیره موثر است. همچنین باید تا شش هفته پس از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید خودداری کنید. علاوه بر این ، برای یک یا دو روز پس از درمان ، ممکن است پوست شما مانند آفتاب سوختگی به نظر برسد و احساس شود.

اکثر بیماران برای دستیابی به نتایج مطلوب به چندین روش درمانی برای رسیدگی به موها در مرحله رشد مناسب نیاز دارند. جلسات نگهداری نیز بعداً ممکن است لازم باشد. به طور کلی می توانید این روش های درمانی را به فاصله 4-5 هفته و بسته به سرعت رشد موهای خود تعیین کنید. با این حال ، پس از اتمام این روش ، شما می توانید از پوستی صاف و عمدتا بدون مو لذت ببرید - و می توانید برای مدت زمان طولانی با تیغ و کاغذ موم خداحافظی کنید. این امر به ویژه در مواردی که به نواحی دشوار تراشیده می شوند (به عنوان مثال کمر مو) ، سطح وسیعی (پاها) یا حساسیت ویژه ای دارند (ناحیه بیکینی) بسیار مفید است.

کارشناسان لیزر موهای زائد در مرکز پوست و لیزر بهشت کلینیک بسیار آموزش دیده اند و از سال 1378 موهای زائد را با لیزر انجام می دهند. ما شاهد هستیم که همه مدل ها و دستگاه های جدید می آیند و می روند. ما از سیستم لیزر الکس استفاده می کنیم زیرا کار می کند و از نظر علمی کاملاً مناسب است و پرسنل مجرب ما می دانند چگونه نتایج خوبی کسب کنند. بنابراین اگر به فکر روش لیزر موهای زائد - برای هر قسمت از بدن خود هستید - امروز با مرکز پوست و لیزر بهشت کلینیک تماس بگیرید تا بلافاصله شروع به کار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد