کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021
کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021

آیا درمان ریزش مو با پی آر پیPRP مفید است؟


داروهای جدید ارائه شده در چند سال گذشته برای رشد مجدد موهای از دست رفته ناشی از کم پشتی موی مردان ، ممکن است یک تصمیم برتر باشد در صورتی که در مورد داروهای مصرفی قدیمی رفت و برگشت می کنید و یا نتایج حاصل از آنها را که به دنبال آنها هستید ، نگرفته اید. .

قرص ها و کرم ها برای همه مفید نیستند. درصورتی که آنها برای شما مفید واقع شوند ، شما باید به استفاده از آنها ادامه دهید.

با کاشت مو ، شما با موهای بیشتری به پایان نخواهید رسید. آنچه شما دارید به صورت یکنواخت تری پخش می شود. این ممکن است به معنای بیش از یک روش پزشکی باشد ، برای یک گروه هزینه دارد و موهای منتقل شده معمولاً طول نمی کشد.

بنابراین این تکنیک های جدید چیست و چه چیزی را می توانید پیش بینی کنید؟

پی آر پی پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)

برای تهیه PRP ، متخصص شما بخشی از خون شما را می گیرد ، آن را برای جدا کردن پلاکت ها از سلول های مختلف برمی گرداند و پس از آن پلاکت ها را به قسمت مایع خون (پلاسما) برمی گرداند. به چه دلیلی این مسئله تفاوتی ایجاد می کند؟ از آنجا که پلاکت ها دارای چندین پروتئین خاص هستند که فاکتورهای رشد نامیده می شوند و بهبودی را هدایت می کنند.

از آنجا که PRP با تعداد زیادی پلاکت نسبت به خون معمولی متمرکز شده است ، اغلب برای درمان زخم ها ، پارگی رباط ها و عذاب التهاب مفصل استفاده می شود.

در حال حاضر ، چند متخصص از آن برای رشد مجدد مو استفاده می کنند. آنها با کمی سوزن پی آر پی PRP را به پوست سر شما تزریق می کنند. فکر این است که عناصر رشد به ایجاد یا تحریک فولیکول های جدید مو کمک می کنند.

هنوز هیچ روش استانداردی وجود ندارد. متخصص شما ممکن است با سه دارو شروع کند. پس از گذشت دو ماه ، به نظر می رسد موهای شما ضخیم تر و پر از حالت قبلی است. در یک تحقیق ، بخش عمده ای از افراد به نتایج رضایت داشتند و گفتند که موهایشان بهبود می یابد. ممکن است نیم سال بعد ، هنگامی که رشد مو شروع به عقب رفتن می کند ، به یک پروموتر درمانی نیاز داشته باشید.

هیچ واکنشی وجود ندارد ، با این حال تعداد کمی از افراد می گویند که این عکس ها حتی با تجویز حساسیت زدایی نیز آسیب می بینند.

چند متخصص از PRPپی آر پی  در حین کاشت مو برای شروع رشد مو یا حمایت از داروهای مختلف استفاده می کنند.

پی آر پی مو به عنوان درمانی برای طاسی امیدوارکننده است ، اما هنوز ایده مه آلودی نداریم که تا چه اندازه مزایای آن دوام دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد