کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021
کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر کاظم محقق

اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، ساختمان 227، طبقه چهارم، دکتر کاظم محقق 44219771-021

تجربه من با بوتاکس

 


 

چند هفته پیش من به غرب تهران رفتم تا از یک کلینیک کاملاً جدید بازدید کنم که از بانک من فاصله بسیار کمی داشت. بهشت کلینیک، که مطب زیبایی دکتر کاظم محقق ، ارائه دهنده بسیاری از خدمات زیبایی می باشد. مشاوره هر دو روش جراحی و غیر جراحی را در کلینیک ارائه می دهند و من به امید اینکه بتوانم خودم درمانی داشته باشم به آنجا رفتم.

مدتی بود می دانستم که می بایست بوتاکس را امتحان کنم. چیزی که قبلاً فکر می کردم این بود که با بوتاکس ممکن است حالتی بسیار مصنوعی و غیر طبیعی برایم ایجاد شود. من پیشانی های پلاستیکی زیادی دیده ام. اما در سال گذشته با خواندن اینکه چطور می توان به طور طبیعی بوتاکس را انجام داد و یافتن کلینیک دکتر محقق، برای انجام این کار تصمیم گرفتم. سپس زمان مناسب برای مشاوره و صحبت بیشتر و انجام کار را هماهنگ کردم

 

کلینیک خودش بسیار دلشنین و مطبوع است و کارکنان همه بسیار دوست داشتنی و مودب هستند. آنها همچنین دارای برند های مختلف بوتاکس و ژل هستند و درمان هایی مانند میکرودرم ابریشن، هایفو، لیزر مو، میکرونیدلینگ، مزوتراپی، پی آر پی، پیرسینگ، پلاسماجت، برداشتن خال و ... را هم ارائه می دهند.

اولین قدم برای من مشاوره ای برای بحث در مورد مناطقی بود که می خواستم درمان کنم و گرفتن اطلاعات مهم درباره خودم و سوابق قبلی پزشکی. در این مرحله آنها در مورد جوانب پزشکی روش با من صحبت نکردند زیرا این کار توسط دکتر انجام می شود. اما واقعاً فرصت خوبی بود که راحت باشم یا سوال بپرسم و کارکنان واقعاً دوست داشتنی بودند. آنها همچنین با من در مورد این واقعیت صحبت کردند که در آنجا فقط از بوتاکس های تایید شده توسط وزارت بهداشت استفاده می کنند که نکته بسیار مهمی است که باید هنگام تحقیق در مورد بوتاکس مورد توجه قرار گیرد.

 

پس از این مستقیما به ملاقات خود دکتر رفتم و در آنجا صحبت کردیم که کدام مناطق را می خواهم درمان کنم. سه منطقه وجود دارد که می توانید با بوتاکس درمان کنید. اینها شامل خطوط پیشانی ، خطوط اخم ( چین های بالای بینی ) و در نهایت پنجه کلاغی های گوشه چشم می شوند. من خطوط پیشانی قابل توجهی داشتم اما یک خط واقعا عمیق عمیق بالای بینی داشتم و این همان خطی بود که من را به ترغیب به بوتاکس می کرد.

من تصمیم گرفتم دو ناحیه را درمان کنم. خطوط پیشانی و خطوط اخم (یا به قول خودشان خطوط گلابلا). دکتر توضیح داد که چون برخی از خطوط من عمیق هستند ، کاملاً از بین نمی روند. به همین دلیل بوتاکس خیلی زودتر انجام می شود تا یک اقدام پیشگیرانه باشد. وی همچنین توضیح داد که آنها نمی توانند بوتاکس را دقیقاً بالای ابرو تزریق کنند ، زیرا این ناحیه قابل درمان نیست ، در غیر این صورت ممکن است با انجام بوتاکس افتادگی ابرو یا مشکلات دیگری ایجاد کند ، بنابراین برخی خطوط باقی می مانند. خود روند کار بسیار سریع است و شامل یک سری تزریق های کوچک در پیشانی شما می شود. این تزریقات احساس خراش کوچک را می دهند و اگرچه بعضی مناطق مانند لبه های پیشانی کمی حساس تر هستند ، اما صادقانه به نظر نمی رسد که کاری دردناک باشد. در حین عمل بوتاکس دکتر از من خواست تا  اخم کنم و ابروهایم را بالا ببرم تا ببیند خطوطم کجاست. در بهشت کلینیک ، همیشه با یک مقدار اولیه بوتاکس شروع می کنند و سپس بررسی می کنند که نتایج در هر فرد چگونه بوده است و اینکه آیا علاوه بر این، به میزان بیشتر بوتاکس یا روش دیگری نیاز دارد یا خیر.

پس از انجام تمام تزریقات بوتاکس از من خواسته شد که حرکات صورت خود را برای مدت 20 دقیقه به صورت خندیدن، اخم کردن و بالا انداختن ابروها ادامه دهم.  به من گفتند که سعی کنم سرم را برای چند ساعت به سمت جلو متمایل نکنم و دراز نکشم و برای 12 ساعت  به پوست آب نزنم و برای 3 روز هم به پیشانی خود دست نزنم. بعد از تزریق بوتاکس روی پیشانی من مقدار کمی قرمزی وجود داشت اما غیر از این هیچ اثر فوری واقعی از بوتاکس وجود ندارد. از آنجا که برای اولین بار بود که بوتاکس می زدم به من گفتند که پیشانی ام روزهای اول احساس سنگینی می کند و اثرات بوتاکس پس از 5 روز شروع شده و تکمیل اثرات پس از 14 روز قابل مشاهده خواهد بود. در اولین معالجه همچنین از شما می خواهند که پس از 14 روز برای بررسی مجدد مراجعه کنید تا ببینند آیا مقدار  تزریق بوتاکس کافی بوده و آیا باز هم نیاز دارید ای خیر.

چند روز اول حس پیشانی ام خیلی عجیب بود. من کاملاً آگاه بودم که نوعی اثر انجماد در پیشانی من اتفاق می افتد و احساس سنگینی می کند. صادقانه می گویم بعد از 5 روز اصلاً مطمئن نبودم و فکر می کردم گرچه خوشحالم که آن را امتحان کرده ام ، اما احتمالاً کاری نیست که دوباره انجامش دهم. فکر می کنم دلیل این امر این بود که حس می کردم پیشانی ام مال من نیست و وقتی سعی کردم اخم میکردم یا ابروهایم را بالا می بردم خیلی عجیب بود. همچنین متوجه افتادن خفیف و بسیار جزئی چشم شدم. این باعث وحشت من شد و من شروع به گریه کردن کردم که ایده بدی بود! این ها کاملا موقتی بودند  و بعد از حدود یک هفته تا 10 روز همه چیز تغییر کرد.

این اثرات شروع به کم شدن کرد و احساس سنگینی از بین رفته بود و پیشانی ام بیشتر به مال خودم شبیه بود. بعلاوه وقتی به آینه نگاه کردم ، اثر صاف شدن آن بسیار محسوس بود. بعد از 14 روز از تأثیر و حالت ظاهری و صورتم بسیار خوشحال شدم. وقتی در پیشانی خود حرکتی بخواهم ایجاد کنم به نظر نمی رسد که بتوانم حالت چهره ای ایجاد کنم اما اگر ابروهایم را بالا بیاورم قسمت میانی نسبت به قسمت بیرونی آن کمی ساکن تر می ماند اما احساس می کنم ابروهای من بالا رفته است ، بنابراین اگر منطقی باشیم کاملا طبیعی است.

دیروز برگشتم و مشورت کردم. باز هم همه بسیار دوست داشتنی بودند و سرعت کارهای کلینیک خیلی بالا بود. دکتر از نتیجه بوتاکس بسیار راضی بود و ما در مورد نگرانی های اولیه من و اینکه چطور الان خیلی خوشحالم صحبت کردیم. ما دیگر هیچ تزریقی را انتخاب نکردیم زیرا هر دو از نتایج بدست آمده راضی بودیم.

 

من خیلی خوشحالم. من احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنم و صادقانه فکر می کنم بوتاکس باعث شده صورت من درخشان تر و صاف تر شود و فکر می کنم خیلی طبیعی هم به نظر برسد ، همچنین ابروهای من کمی بالا رفته که باعث باز شدن چشم های من شده است. مطمئناً این کاری است که ادامه می دهم زیرا باعث خوشحالی من شده است. بوتاکس 4 تا 5 ماه دوام دارد اما برخی از افراد متوجه می شوند که فقط دو بار در سال لازم است این کار را انجام دهند. قطعاً هم به بهشت کلینیک برمی گردم و دوباره تزریقم را آنجا انجام می دهم. آنها واقعاً مرا راحت کردند ، مراقبت من بودند و واقعاً به آنچه می خواستم گوش دادند ، بنابراین، این کلینیک را به شما توصیه کنم.

________________________________________

 

یک سال بعد از بوتاکس

خب یک سال بعد تصمیم گرفتم که به بهشت کلینیک برگردم و بوتاکس خود را دوباره انجام دهم. در حقیقت ، من باید خیلی زودتر می رفتم زیرا بدیهی است که پس از یک سال ، اثرات اصلی بوتاکس کاملا از بین رفته و تمام خطوط من برگشته است. وقتی نوع کاری را که دوست داشتم انجام دادم، احساس اعتماد به نفس بیشتری در من ایجاد شد ، پوست من بهتر به نظر می رسید و بر روی سردردهای میگرنی من که مرتباً ایجاد می شد تاثیر خوبی داشت تا حدی که من به ندرت دچار آن می شوم. این یک امتیاز بزرگ دیگر برای من بود. من فقط به بهشت کلینیک، مرکز زیبایی دکتر کاظم محقق  اعتماد دارم تا بوتاکس خود را انجام دهم.

 

اولین باری که بوتاکس ام را انجام دادم فقط در دو ناحیه انجام شد. خطوط اخم و خطوط نگرانی (خط های افقی)، این بار ترجیح دادم برای سه ناحیه تحت درمان قرار بگیرم که شامل پاکلاغی یا پنجه کلاغی ها (گوشه های چشم)  هم می شود. من هرگز نگران ناحیه پا کلاغی هایم نبودم ، اما مشاور به من توصیه کرد که اگر هر سه ناحیه را درمان کنید ، نتایج طولانی تری خواهید داشت. من هنوز هم می خواستم یک نتیجه نهایی بسیار طبیعی داشته باشم و برخی از حرکات را حفظ کنم.  مشاور هم آن را در لیست خواسته های من قرار داد.

بار دیگر همانطور که قبلاً هم انجام شده بود ، یک سری تزریق های کوچک بوتاکس انجام گردید. بر عکس تصور من اطراف ناحیه چشم نسبت به پیشانی درد بیشتری نداشت حتی می توانم بگویم کمتر هم بود، و البته دردی خفیف، قابل تحمل و سریع، بیشتر شبیه نیش پشه و در حد درد نیشگون ملایم. مجدداً به من توصیه شد که با ایجاد حالت های صورت که البته در هنگام برگشت به خانه بسیار سرگرم کننده بود ، صورت خود را برای ساعت بعدی حرکت دهم.

نتایج مانند قبل 5 روز طول کشید تا اینکه من تفاوت واقعی را دیدم و دو هفته هم طول کشید قبل از اینکه تاثیر کاملش را ببینم. من احساس سنگینی پیشانی را که بعضی می گویند شما فقط اولین بار آن را تجربه می کنید تجربه نکردم ، بنابراین خوب بود.

واقعاً از نتایج خوشحالم. هنوز آثاری از خطوط در پیشانی ام وجود دارد و دلیلش این بود که نمی خواستم مقدار زیادی بوتاکس در پیشانی ام داشته باشم و می خواستم برخی حرکات را حفظ کنم، والبته من از آن راضی هستم. فکر می کنم تزریق بوتاکس در ناحیه سوم باعث شده صورت من کاملا پرتر و در واقع گونه هایم برجسته تر به نظر برسد. این کار دوباره به پوست من آن درخشش دوست داشتنی را بخشیده است و من متوجه شدم سردردهایم نیز فروکش کرده اند. یک اثر جانبی بوتاکس بعد از اینکه برای پای کلاغی هایم انجام شد این است که وقتی لبخند می زنم صورتم عکس العمل متفاوتی نشان می دهد و اکنون با لبخند به جای اینکه مانند گذشته استخوان های گونه کاملاً مشخص داشته باشم ، گونه ای کاملا پر دارم، این نیز به این دلیل است که من کمی وزن اضافه پیدا کرده ام که در صورتم هم  خود را نشان داده است.

برای یک بار دیگر خدمات فوق العاده ای در بهشت کلینیک را تجربه کردم و سرویس بسیار خوبی گرفتم. بعد از اولین جلسه بوتاکس ، آنها از شما می خواهند که برای پیگیری اجباری 2 هفته ای مراجعه کنید اما برای درمان های بعدی این پیگیری اختیاری است. من تصمیم گرفتم جلسه خودم را داشته باشم و از گپ زدن و محیط صمیمانه لذت ببرم.

قطعاً مجددا بوتاکس را تزریق خوام کرد و سعی می کنم هر 6 ماه یک بار آن را انجام دهم و البته فقط در بهشت کلینیک ، مرکز زیبایی دکتر کاظم محقق که توصیه می کنم شما هم برای انجام بوتاکس به آنجا بروید.

این بود تجربه بوتاکس من

تمام درمان ها به من پیشنهاد شده بود اما همه انتخاب ها ، نظرات و مطالب 100٪ از خودم هستند. مقاله من توسط ادمین در وبسایت قرار می گیرد و پاسخ سوالات با هماهنگی من در سایت قرار داده خواهد شد.

 

پنجم مهرماه 1399

شیوا لاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد